مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:252023-01-08ورزشي

لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن بازی و جایگاهش را به کاله باخت


تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل کاله مازندران شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که تیم ذو ب آهن اصفهان میزبان کاله مازندران بود.

آرمان زنگنه، محمد حسن زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، عسگری فر، حمید ضیایی، امیرعلی قلی زاده و محمدرضا اکبری بازیکنان ذوب آهن در این دیدار بودند.

محمدهادی لکزایی فرد، بهنام پیام، میثم میرزایی، محمدمهدی لکزایی فرد، امیر صدیقی، مهدی مجیدی، امیرمحمد باقری، پاتریک رونالد رمبرت، نصرت یازرلو، متین آقاچان پور، جلال آقامیری و امیرحسن یازرلو نیز برای کاله به میدان رفتند.

در کوارتر نخست این دیدار ذوب آهن با نتیجه 22 بر 20 به پیروزی رسید؛ در پایان نیمه نخست نیز سبزپوشان فاصله را بیشتر کرده و با نتیجه 40 بر 35 پیروز به رختکن رفتند.

در کوارتر سوم اما کاله عملکرد بهتری داشت و بازی را به تساوی در عدد 55 رساند؛ در کوارتر چهارم هم این تیم مهمان بود که توانست از سد ذوب آهن عبور کند و این دیدار با نتیجه 75 بر 72 به سود کاله به پایان رسید.

به این ترتیب ذوب آهن پنجمین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کرد و با 31 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد؛ کاله نیز با 13 پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن بازی و جایگاهش را به کاله باخت

لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن بازی و جایگاهش را به کاله باخت